R i M a s ! release it here !!

aku rimas gila-gila bila teringat @ ternampak @ terbaca or so on sal ko ngn perempuan tu ..
ee aku ase nak boom je kau ni ... xpun aku ase nak hilangkan diri dari kau ... aku nak pergi jauh-jauh ... lam otak ak ni ingat mati je ... tu je cara yg okay dripada terus idup lam kesakitan digati ..
ko x ambil tndakan pon okaykan aty aku ... aty ak x okay lagi yop .. lanx la ape berlaku .. for sure aku pernah bnci kau sebab DIA !! 
ko senang ke org yg kau sayang jadi benci kat ko just DIA?  sbab perempuan yg x penting tu!! 
lau aku jdi kau segala2 nya yg boleh menghubungkan aku ngn dye akan ak putuskan .. aku peduli ape? bukan penting pon lau just tuk sakitkan hati org yg aku syg .. aty org yg aku sayang ag pnting dari segala2nya dia !
tapi kau peduli ape kan .. pada kau mmg xde ape.. mmg kau xwat ape2.. tapi pd aku astagfirullahalazim ... ALLAH je tahu ... ko just pikir aku nak salahkan ko ... tapi sebenarnya ak nak kau paham .. ko jelez ke ape ke aku mudah tahu tp kau xreti nak baca aku .. ko xde hati! kau busy ngn wang ! nak kata nysal tu x la sgt.. bab ni yg ak nak ... walaupun xde guna aku story lam blog ni *bab kau xde blog* aku just boleh/dapat berharap kau cepat sedar yg hati aku menderita .... aku betul-betul nak kau paham ... ak xtaw ape nak wat supaya hati aku x sakit .. 
mcm 'luka semalam masih berdarah !!'

Suka ? like la .. :)

No comments:

Click like :)