Finally !! hek3

Hye sume J # lame da kan aneyz xwat entry # hows ur ramadhan? # Aneyz okay je #
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN BG SEMUA UMAT ISLAM :D . .
totay story aneyz is not about sadness BUT happiness ! ! !# cheers for that he3 # bukan salu aneyz cite mende betul-betul happy nye pun kan hehehe . .
people said
1. Love someone who love and appreiciate u
2. Don’t find for love . . its will come over u when its time . .
isn’t its true ? ? #
now I believe it. . .BECAUSE hehe someone that I admirer before had come to me  . /so now I can forget about someone who irriate me!! Annoying la kau haha \but  I feel like im on the right track . . myb GOD sent him to me to make me happy . . yaA I was happy when he text me . . we always texting . . I don’t know how can I believe him . . yaa im believe him . .  he tell me the true that he actualy admirer me too . . but on that time ‘ my sista potong line larh ’ hahaha he said . . sohe was my sista exboyfriend . .they just couple in a couple of week . .. . hek3 . . im so glad to know him so . .
About 4 years ago . .
I saw him at my hometown . .
ofcoz there are many people are there but I just attracted with him. .
he so sweet . .a nice person . . I just stare at him from far hehe . . im so shy . . beside on that time my cousin who act as he is my bf against me to gathering with oll of them. .   so aneyz kne cop SOMBONG . . dorg bertambah cgn la nak tgur . .
he said yesterday . . sbnarnye abg nak adjust adk tpy akak adk ptong line haha . . betulla uh . . xdpt adk time uh akak un jd la haha mcm ape je . .  
dlm mse 4 tahun tu kami ni mcm abg+adeq . .
yela umo beze leh thn . . lame2 lost contct . . uh yg smlm kontek balik . . terharu aneyz dy mcm suke sgt dptbrckp ngn aneyz hehehe . . tu la abg cgn cgt ngn adeq hehe . . .
br August 2, 2011 lepas kami contact semula . .
tu yg mcm2 cite bukak balik hehe . . . msg cmpai larut mlm . . sggup dy msg cmpai tertitow . .pdhal soknye keje . . nak2 kne survive dpt sahur o x. . huhu cyan tiye . . yela duk umah bujang . . alhmdulilah la dy keje . . terpelajar la jgk kirenye . . J . .
he love me ~!!
Yaa!! ILofYouToo . . <3 . .
adeq sayang abg jgek :D hehe

p/s : dear abg~!! Adeq harap abg x kecewakan adeq taw
J . . .
 kawan-kawan ~!! Doakan sy dpt lupakan Capital U . .
now
à capital U gk huhu
U samaran but F nme pnuh
so U+F + O hahaX idak la . . graw je . . maap tuan pnye nme hehe

sorry guys ayt terabur haha

Suka ? like la .. :)

No comments:

Click like :)