here some kuwento :)

hyee kawan kawan.. tyme to story morry :)
im juz coming home from pahang..
here some story..ckid pnye best kat cane eventhought kdg2 bosan bab xde owg..dowg p keje..
lata meraung the best la haha :D
patutnye dah balik perak dah semalam but mak saya tunda balik ahad lax.. sabtu sary suntuk jln2 at kuantan wit my beloved kezen 'MS n MA'..
saya ase mcm xnak balik perak je..at sane saya 'epi' xpkqkn masalah cangad..lau terlintas si problem maker uh un lalu mcm tu je..xperlu nak singgh2 lam pale otak saya ni.. lau kat umah seksa..dah la at umah leh on9 bertmbah saket la asyik terdetik nak view profile awak awak.. mcm gud gud je ~!
bile kat sane line net xde so x on9 la..nsb x cgp on9..haha..
lau pns je terjun sungai hehe :)
saya baru 3 ary x on9 wak..bile on9 (ahad) un dah saket.. gedik nye awak kn..tau la bukan milik sape2..milik masyarakat ke erk? haha opss xcuse me :D..

ni tuk awak tau Zzz
awak2.. kite un dah x contact kn..epi nye awk kn? congrat la kn..saya tkut plus xtaw nak mnx maap mcm mne dah..co'v erk tipu awk beberapa ary ni..cje suke suki saketkn awk..rindu awk marah marah la hihi *gidiknye saya..tu kn hobi saya haha..gitu pun boleh :)..
first saya tipu awk tyme un midnight dah..saya ckp nak lpk awk marah marah kid saya pnskn ag keadaan ngn ckp 'ape brg lpk lua.., lpk lam bilik la..' haha * kasarnya saya..suke saya tyme uh..double meaning kn hikhik..awk phm mksd len la uh kan :) awk maki maki saya..awk pggil saya mcm macam..tetapy saya x kesah sebab sume tuh xbetul hikhik..sebenarnye betul la saya lepak lam bilik..saya men cS n N4SU..best hehe cS saya menang lebih 7 tempat dah hehe..N4SU menang beberapa kali hihi..lmbat gile saya tito..xngt owg len yg ngh tito dah haha..bnyik tembak2 n kete je lam bilik uh haha..x sdo dah mid gile.. :D
pas uh satu msg un saya x dpt dri awak..cdehnye saya..tggu pnye tggu xde jgk..mgkin awk 'busy' xpe saya ok..saya lepas la nset..meraban saya letak nset hehe..xcri dah bab tau xkn ade msg haha :) teror x saya...
ehh cilap sebelum uh saya ade tipu gak..saya ckp saya p uptown ngn si A..haha! maap sgt awk..:D..hihi ampun cgt2 wat awk saket 2 3 ary hehe..hobi je uh..hhehe jgn mare naa...tue t :)
awak awak...
awk epi2 at cini kn..saya pergi jauh awak hepy x? jwb la..epy kn kn..saya tengok awak hepy je..alhmdulilah la..bertmbah2 kegidikkn awak kn kn :) xpe saya x kesah..sdn bhd kan tu..
 AWAK!! kenapa awk xleh hilang erk?jenuh la saya macam ni..

'speech'less dah..kunk msok topic len plax..blup blup blup~!
masa untuk ghaib!! zZzuppp


Suka ? like la .. :)

No comments:

Click like :)